Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Maestro Grau, María Carolina | es_ES |
dc.contributor.author | Richart García, Iris | es_ES |
dc.date.accessioned | 2024-10-07T06:37:28Z | |
dc.date.available | 2024-10-07T06:37:28Z | |
dc.date.created | 2024-09-05 | |
dc.date.issued | 2024-10-07 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/209378 | |
dc.description.abstract | [ES] En l accepció més general del terme, el disseny és la ciència o procés creatiu que té per objectiu projectar productes útils i/o estètics. Aquesta vessant utilitarista del disseny fa que siga un camp de saber present en àrees molt heterogènies i diverses. La versatilitat del disseny el converteix en una tècnica adient per al perfeccionament i precisió tant del desenvolupament com del resultat final d una multiplicitat de projectes diferents. És per això que les últimes tendències pedagògiques apunten cap al disseny com a mètode per a donar resposta a les problemàtiques emergents en els aularis espanyols. Aquest Treball de Fi de Grau, doncs, versarà sobre l aplicació dels principis del disseny abans i durant l exercici docent amb la fi d incrementar la seua validesa. Mitjançant una anàlisi prèvia que expose els problemes sorgits i les seues possibles solucions, l objectiu final d aquest projecte esdevindrà crear un producte que faça palesa la millora de la qualitat educativa gràcies a la convergència d ambdues àrees, disseny i educació. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] In the most general sense of the word, Design is the scientific and creative process that aims to create useful and/or aesthetic products. These utilitarian perspectives of Design open a field of knowledge that is present in very diverse and heterogeneous areas. The versatility present in Design makes it a suitable technique for the improvement and precision in both the development and the final result of a multiplicity of different projects. That is why the latest pedagogical trends look towards Design as the method that will have the answers to emerging problems in the Spanish educational system. Therefore, this Final Project, will delve into the application of principles used in Design before and during teaching demonstrations in order to prove their validity. Finally, utilizing a prior analytical method that exposes the problems that have arisen in recent memory and their possible solutions, the final objective of this project will be the creation of a product that makes tangible educational quality improvements through the convergence of two different areas: design and education. | es_ES |
dc.format.extent | 63 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Disseny educatiu | es_ES |
dc.subject | Educació Primària | es_ES |
dc.subject | Procés de disseny | es_ES |
dc.subject | Proposta didàctica | es_ES |
dc.subject | Disseny infantil | es_ES |
dc.subject | Educational Design | es_ES |
dc.subject | Primary School | es_ES |
dc.subject | Design Process | es_ES |
dc.subject | Didactical proposal | es_ES |
dc.subject | Child-like Design | es_ES |
dc.subject.classification | DIBUJO | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Diseño y Tecnologías Creativas-Grau en Disseny i Tecnologies Creatives | es_ES |
dc.title | Disseny i educació: la convergència dels sabers per a la millorasignificativa de la qualitat dels processos educatius | es_ES |
dc.title.alternative | Diseño y educación: la convergencia de los saberes para la mejora significativa de la calidad en los procesos educativos | es_ES |
dc.title.alternative | Design and Education. The convergence of knowledge to meaningfully improve the quality of the educational process | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Dibujo - Departament de Dibuix | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Richart García, I. (2024). Disseny i educació: la convergència dels sabers per a la millorasignificativa de la qualitat dels processos educatius. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/209378 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\159650 | es_ES |