Visualizaciones | |
---|---|
Young L2-learners' meaning-making in engaging in computer-assisted language learning | 199 |
septiembre 2024 | octubre 2024 | noviembre 2024 | diciembre 2024 | enero 2025 | febrero 2025 | marzo 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Young L2-learners' meaning-making in engaging in computer-assisted language learning | 0 | 0 | 0 | 1 | 5 | 3 | 1 |
Visualizaciones | |
---|---|
Hell;Godhe;Wennås - Young L2-learners' meanng-makngn engagngn computer-asssted language learnng.pdf | 136 |
Visualizaciones | |
---|---|
Suecia | 49 |
Estados Unidos | 43 |
Francia | 13 |
China | 12 |
Alemania | 8 |
Indonesia | 7 |
Irán | 7 |
Canadá | 6 |
España | 6 |
Hong Kong | 6 |
Visualizaciones | |
---|---|
Alameda | 8 |
Malmö | 8 |
Ashburn | 6 |
Dublin | 5 |
Grenoble | 5 |
Göteborg | 5 |
Central District | 4 |
Mountain View | 4 |
Beijing | 3 |
Calgary | 3 |