- -

Language teacher training in CALL: fostering engagement in an online learning environment

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Language teacher training in CALL: fostering engagement in an online learning environment

Mostrar el registro completo del ítem

Carloni, G. (2024). Language teacher training in CALL: fostering engagement in an online learning environment. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16967

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206543

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Language teacher training in CALL: fostering engagement in an online learning environment
Autor: Carloni, Giovanna
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The present study aims to investigate how effective pre-service language teachers perceived the engagement fostered in an online language pedagogy course. The course was targeted at developing pre-service language ...[+]
Palabras clave: Teacher training , CALL , Engagement , Online learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413961316
Fuente:
EuroCALL 2023. CALL for all Languages - Short Papers.
DOI: 10.4995/EuroCALL2023.2023.16967
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16967
Título del congreso: EuroCALL 2023: CALL for all Languages
Lugar del congreso: Reykjavik, Islandia
Fecha congreso: Agosto 15-18, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem