- -

Estratègia integral de SEO i optimització de la botiga en línia d'una protectora d'animals per potenciar la recaptació de fons

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Estratègia integral de SEO i optimització de la botiga en línia d'una protectora d'animals per potenciar la recaptació de fons

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Doménech i de Soria, Josep es_ES
dc.contributor.author Fuster Llidó, Manuel es_ES
dc.date.accessioned 2025-01-08T09:19:04Z
dc.date.available 2025-01-08T09:19:04Z
dc.date.created 2024-12-20
dc.date.issued 2025-01-08 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/213486
dc.description.abstract [CA] La presència en línia és essencial per a les organitzacions benèfiques, les quals depenen de la visibilitat per complir amb la seua missió i recaptar fons. Aquest Treball de Fi de Grau es centra en desenvolupar i implementar una estratègia integral de SEO (Search Engine Optimization) per a la pàgina web d'una protectora d'animals, amb l'objectiu de millorar la seua visibilitat en els motors de cerca. A més, es busca estudiar i proposar millores per a la botiga benèfica en línia, amb l'objectiu d'incrementar les vendes i, per tant, els fons destinats a la causa. Per a això, es realitzarà una anàlisi exhaustiva de l'estructura actual de la web, la recerca de paraules clau rellevants per a la temàtica i la implementació de pràctiques recomanades de SEO. Així mateix, es durà a terme un estudi de mercat per identificar oportunitats de millora en la botiga benèfica en línia, amb especial èmfasi en l'experiència de l'usuari i les estratègies de màrqueting digital. es_ES
dc.description.abstract [EN] Online presence is crucial for charitable organizations, relying on visibility to fulfill their mission and raise funds. This Bachelor's Thesis focuses on developing and implementing a comprehensive Search Engine Optimization (SEO) strategy for an animal shelter's website, aiming to enhance its visibility on search engines. Additionally, it aims to study and propose improvements for the online charitable store, with the goal of increasing sales and consequently raising more funds for the cause. This involves conducting a thorough analysis of the current website structure, researching relevant keywords for the theme, and implementing recommended SEO practices. Furthermore, a market study will be conducted to identify opportunities for improvement in the online charitable store, emphasizing user experience and digital marketing strategies. es_ES
dc.format.extent 75 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Posicionament web es_ES
dc.subject Motors de cerca es_ES
dc.subject Pàgina web es_ES
dc.subject Comerç electrònic es_ES
dc.subject Search Engine Optimization (SEO) es_ES
dc.subject Web positioning es_ES
dc.subject Search engines es_ES
dc.subject Web page es_ES
dc.subject e-commerce es_ES
dc.subject.classification ECONOMIA APLICADA es_ES
dc.subject.other Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses es_ES
dc.title Estratègia integral de SEO i optimització de la botiga en línia d'una protectora d'animals per potenciar la recaptació de fons es_ES
dc.title.alternative Estrategia integral de SEO y optimización de tienda en línea de una protectora de animales para potenciar la recaudación de fondos es_ES
dc.title.alternative Comprehensive SEO strategy and online store optimization for boosting fundraising for an animal shelter es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Cerrado es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses es_ES
dc.description.bibliographicCitation Fuster Llidó, M. (2024). Estratègia integral de SEO i optimització de la botiga en línia d'una protectora d'animals per potenciar la recaptació de fons. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/213486 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\160248 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem