- -

Estratègia integral de SEO i optimització de la botiga en línia d'una protectora d'animals per potenciar la recaptació de fons

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Estratègia integral de SEO i optimització de la botiga en línia d'una protectora d'animals per potenciar la recaptació de fons

Mostrar el registro completo del ítem

Fuster Llidó, M. (2024). Estratègia integral de SEO i optimització de la botiga en línia d'una protectora d'animals per potenciar la recaptació de fons. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/213486

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/213486

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Estratègia integral de SEO i optimització de la botiga en línia d'una protectora d'animals per potenciar la recaptació de fons
Otro titulo: Estrategia integral de SEO y optimización de tienda en línea de una protectora de animales para potenciar la recaudación de fondos
Comprehensive SEO strategy and online store optimization for boosting fundraising for an animal shelter
Autor: Fuster Llidó, Manuel
Director(es): Doménech i de Soria, Josep
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Fecha acto/lectura:
2024-12-20
Fecha difusión:
Resumen:
[CA] La presència en línia és essencial per a les organitzacions benèfiques, les quals depenen de la visibilitat per complir amb la seua missió i recaptar fons. Aquest Treball de Fi de Grau es centra en desenvolupar i ...[+]


[EN] Online presence is crucial for charitable organizations, relying on visibility to fulfill their mission and raise funds. This Bachelor's Thesis focuses on developing and implementing a comprehensive Search Engine ...[+]
Palabras clave: Posicionament web , Motors de cerca , Pàgina web , Comerç electrònic , Search Engine Optimization (SEO) , Web positioning , Search engines , Web page , e-commerce
Derechos de uso: Cerrado
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem