Visualizaciones | |
---|---|
The use of clickers to assess knowledge in foreign language classes and their failure to increase reading compliance | 221 |
septiembre 2024 | octubre 2024 | noviembre 2024 | diciembre 2024 | enero 2025 | febrero 2025 | marzo 2025 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
The use of clickers to assess knowledge in foreign language classes and their failure to increase reading compliance | 0 | 0 | 0 | 1 | 6 | 4 | 0 |
Visualizaciones | |
---|---|
1611-8781-1-PB.pdf | 184 |
Visualizaciones | |
---|---|
Estados Unidos | 121 |
China | 38 |
Francia | 18 |
Alemania | 15 |
Egipto | 5 |
España | 4 |
Finlandia | 4 |
Irlanda | 3 |
Italia | 3 |
Canadá | 2 |
Visualizaciones | |
---|---|
Ashburn | 51 |
Hangzhou | 21 |
Louisville | 7 |
Alameda | 6 |
Villeurbanne | 6 |
Beijing | 4 |
Frankfurt | 4 |
Grenoble | 4 |
Nanjing | 4 |
Arezzo | 3 |